Saturday, May 7, 2011
记得带上你的阳光

"According to researchers of Bryan Mawr College, within 30 minutes of physical activity, endorphins start to be released from the brain. The endorphins function to bind to opioid receptors in your brain's neurons. This process hinders the discharge of a number of neurotransmitters, which reduces your central nervous system's ability to communicate the sensation of pain from your body to the brain. This development aids in the decline of feelings of discomfort and pain when completing fitness training. "

That's why we feel happy and relax after exercising ;DD

这段日子 我谈恋爱了!
我爱上了运动 (哈!) 也非常勤劳地每天做运动
这段日子 我最喜欢的感觉 就是运动后流汗 洗完澡后清爽开心的感觉
快乐的时候 去运动吧!听着心脏的搏动 每一个搏动都是快乐的
不快乐的时候 去运动吧! 因为运动和流汗会使你快乐和释怀 相信我 :)

这段日子 我养了一个宠物
我的针灸娃娃叫作小白
中医对社会上很多人而言 是西医治不好后才选择的后路
对很多人而言是很玄妙不符合逻辑的医术
不足为奇也司空见惯 因为我曾经也这么看待中医
因为亲眼和亲身体会后 我才深深体会到 中医传统中的科学
针灸治病的玄妙和神速

很多时候我们都太急着下判断
不要道听途说 也不要在只看见事情的十分之一时就做结论
对中医是如此
对病情是如此
对身边的人亦是如此

明天是母亲节 每一年的这一天我们都会亲吻妈妈抱着她跟她说声我爱你
我知道这个老妈很喜欢偷看我的fb profile和blog
heeeheeeheeee 好rah 好rah 写给你的rah下面这段话

"给我在这个世界上最亲爱的妈妈
我想没有人会再像你爱我们那样 用生命去爱我们
其实只要看见你笑 我们就会笑
其实只要看到你开心 我们都会很开心
因为知道我们的成功对你而言是多重的一份快乐
所以我们都会非常非常努力
在未来的日子 让你看见四个非常非常成功的我们
Happy Mothers' Day Mom!
love you "

悄悄地五月了 我想接下来又会是一段繁忙的日子
记得带上自己的阳光 带上自己的微笑
多运动 早睡觉
希望大家都快快乐乐 健健康康!oh yeah!

4 Comments:
Blogger steven said...
小白是yuki的myvi啦 :P

Blogger xinyi:) said...
什么!好巧哦!难道我娃娃要改成叫淑惠还是美惠!?heeeheeee

Blogger steven said...
叫他小裸男好了 :)

Blogger Unknown said...
Much love,
Wengie
www.wengie.com"
"Loving it <3